Získejte ukázku produktu pro vaši firmu ještě dnes
Zdarma a bez závazku.
Sledujte reklamace od jejich založení až po úspěšné vyřízení, snadno vyhledávejte, filtrujte a komentujte.
Zadávání reklamací probíhá ve webovém rozhraní prostřednictvím jednoduchého a přehledného formuláře.
Systém pečlivě hlídá všechny klíčové termíny od přijetí reklamace až po její vyřízení, žádná reklamace tak nezůstane bez dohledu.
Nahlédněte do archivu komunikace kdykoli je zapotřebí dohledat, kdy a jakým způsobem byla reklamace přijata a vyřízena.
Pro snadnější orientaci ve velkém množství reklamací je implementována pokročilá filtrace a chytré vyhledávání.
Pohodlné vygenerování kódů pro štítkovou tiskárnu usnadňuje následnou identifikaci reklamovaných produktů.
Vytvoření reklamačního protokolu ve formátu PDF je nyní otázkou jednoho kliknutí, o vše potřebné se postará systém.
Systémové statistiky umožňují sledovat a vyhodnocovat kvalitu výrobků nebo efektivitu vyřizování reklamací.
Sledujte počet nových reklamací, reklamace u technika, zamítnuté a vyřízené reklamace v přehledných grafech a statistikách.
Systém umožňuje snadno filtrovat statistiky a individuálně přizpůsobovat jejich zobrazení podle vašich potřeb a preferencí.
Vytvoříme pro vás statistiky na míru, které budou dokonale odpovídat vašim procesům a potřebám.
Jedním kliknutím lze vyexportovat reklamace do CSV, díky tomu můžete snadno využívat data o reklamacích např. v Excelu.
Zakládání, editace a správa uživatelů je hračkou, stejně jako přidělování rolí a přístupových práv.
Snadná správa uživatelů, přiřazování rolí a uživatelských práv poskytuje kontrolu nad přístupem a správou členů týmu.
Získejte přehled o historii reklamací jednotlivých uživatelů prostřednictvím přehledných statistik.
Díky notifikacím udržíte přehled o důležitých událostech a pružně zareagujete na potřeby zákazníků a partnerů.
Automatické e-mailové notifikace o stavu reklamace pro vaše zákazníky či obchodní partnery.
Notifikace zasílané e-mailem členům týmu, které oznamují přiřazení reklamace, nové komentáře a další události.
Automatizované notifikace, které se generují a odesílají automaticky na základě určitých událostí nebo akcí v systému.
Notifikace informující o důležitých událostech, které se zobrazují přímo uživatelům v rámci aplikace.
Automatizací rutinních úkolů skrze propojení s dalšími systémy dosáhnete vyšší efektivity a nižších nákladů.
Systém umožňuje propojení s vašimi skladovými a účetními systémy jako Pohoda, ABRA FlexiBee aj.
Napojení na eshopy a systémy B2B partnerů usnadňuje správu reklamací a komunikaci s obchodními partnery.
Zdarma a bez závazku.
Chcete se dozvědět více o reklamačním systému Reklamio? Zanechte nám své kontakty a domluvíme si nezávaznou schůzku, buď osobní nebo on-line.
Děkujeme za Váš zájem o reklamační systém Reklamio. V nejbližších dnech Vás budeme kontaktovat.